Re: Asrock K7VT2 - dziwne cuda się dzieją!?

Autor: Majkel (majkel2001_at_NO_SPAMtenbit.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 11:00:57 MET

Mariusz <NOSPAM_mk_at_popnet.pl>,
w wiadomosci: c1f2g4$blq$1_at_atlantis.news.tpi.pl
napisal:

> Ale system pisze, że to Athlon 800 MHz, 128 + 256 cachu
> Nie znam się kurde na prockach AMD to jakaś czarna magia dla mnie

moze go wykryl, ale z racji tego ze go nie obsluguje takie cyrki sie
dzieja... nie wiem... nie jestem az takim specjalista, tak sobie gdybam.
Sproboj moze skombinowac od kogos jakiegos szybszego Durona albo Athlona
i sprawdzic czy to samo sie dzieje (zeby po prostu byl to procesor z
listy obslugiwanych przez te plyte).

Majkel