Re: i jeszcze jedno

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 09:49:56 MET

strOOs. <stroos83-cutit-_at_go2.pl> wrote:
> No ok, glownie chodzilo mi o to, ze potem do kt266 przykladowo najnowszych
> athlonow sie nie wruzci - wyzsze FSB wymagane.

fakt - ale po prostu wyczuwam tutaj taki upgrade, ktory bedzie mial sluzyc
dluzszy czas. po kilku latach roznica miedzy powiedzmy 2400+ a szybszym
bartonem nie bedzie zbyt wielka - sam rok temu wymienilem k6-3 400 na 2000+.
teoretycznie moglem tam wpakowac jakiegos dorwanego gdzies k6-3+, ktory
mialby dzialac na 550 - nawet taki wzrost nie zapewnilby zbyt komfortowej
pracy.

pozdrawiam,
shadow