Re: IRDA-ustawienia w biosie płyty-co oznaczają

Autor: uziel (uziel_at_hot.NOSPAM.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 08:32:02 MET

Użytkownik "Fokus" <foka14_at_op.pl> napisał w wiadomości
> i mam pytanko czym się różnią ustawienia portu IRDA w biosie:
> Serial Port 2 Mode
>
> 1) normal
> 2) 1.6uS
> 3) 3/16 Baud
> 4) ASKIR
>
> Płyta to MSI K7T PRO2-RU
>
> Na ASKIR i Normal Winda telefonów nie widzi/a jaka jest różnica
pomiędzy -1.6uS
> czy 3/16Baud

Ustaw na 1.6uS - tez to przerabialem i u mnie na tym wlasnie ustawieniu port
IrDA wykryl telefon. Tez mam MSI, ale KT6 Delta - opcje IrDA identyczne.
Trudno powiedziec jakie sa roznice miedzy 1.6uS a 3.16 Baud, ale z tego co
widze, to 1.6uS jest odpowiednikiem starej opcji HPSIR (na tym wlasnie
ustawieniu IrDA biegala na plycie ECS ;)

--
uziel