Re: Mam problem z filmami na PC

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 01:15:54 MET

Dnia 02/23/2004 09:59 PM, Użytkownik Witiia napisał:

> fakt, nie sprawdziłem - wystarczy przeczytać sam link, który przewija
> się w usenecie od dawna i każdy go zna. A że w międzyczasie sama
> zawartość linka się zmieniła, to już inna sprawa :)

Hej,

W pelni popieram Tomasza Ceniana !!!

Pomijajjac fakt, ze ta dyskusja jest rowniez nie na temat, to podawanie
takiego chamskiego linku w odpowiedzi uraga zwyczajnie ludzkiej
godnosci. Wystarczy napisac przeciez zwykle NTG i po sprawie.
Nie ma potrzeby obrazania innych tylko dlatego ze popelnili blad.
Daje glowe ze ten co tak swinsko odpowiedzial swiery nie jest.

Chamstwo, brak wyobrazni i malostkowosc. No, ale niektorzy musza
"pomyrdac" swoimi krotkimi nozkami zeby sie dowartosciowac.

Posty nie na temat sa wpisane w "nature niusow".

pozdr,

klard