Re: Compaq iPAQ

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 00:22:07 MET

"Trident" <nic.nigdzie_at_icpnet.pl> wrote:

> Zanim pojawiły się handheldy, były desktopy - ich rozwoj zatrzymal
> sie na etapie p3 1 GHz... Piękna maszyna.

Uhm :) A tego to nie wiedzialem ;} Zajmuje sie troche miedzy innymi
Palmami i PocketPC i iPAQ to zawsze byl dla mnie iPAQ :)

> Normalnie, iPaq desktop obsługuje urządzenia w standardzie multibay,
> a więc cd-rom, cd-rw, dvd, dvd rw, fdd, ls-120...
>
>:-)

:) IMO popytaj sie partnerow HP, choc sprzet HP moze byc dosc drogi :\

BTW ale do PPC to nie podlaczysz ;)

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,