Coolerek

Autor: Sylwek Nowalski (nowalski.sylwester_at_gazeta.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 23:40:09 MET

Witam,

czy ktoś jest (nie)szczęśliwym posiadaczem poniższego coolerka?
http://www.titan-cd.com/english/product.asp?model_no=TTC-D9TB/CU35/R1 ~55pln
Ponoć bardzo cichy (to główny argument za nim) - nigdzie jednak nie
znalazłem wrażeń użytkowników jeśli chodzi o wydajność. Zamierzam założyć go
(prawdopodobnie) na bartona 2,5k i nie chciałbym mieć temperatur rzędu
65st - nawet kosztem bezszelestnej pracy.W sklepie gdzie będę dokonywać
zakupów są "kulerki" z regulacją (np Thermaltake volcano) i inne równie
drogie wynalazki (coolmaster HHCL61), ale nie należą do najcichszych. Wodne
chłodzenie raczej odpada (szkoda mi kasy to raz, a dwa komp czasem bywa
wyjmoawany i na kilka godzin zmiania lokalizację), a za zwykły wiatrak
jestem w stanie dać ~150pln jeśli będzie bardzo_cichy i dosyć_wydajny, ale
musiałbym mieć pewność, że to dobrze wydane pieniądzie (może się okazać, że
np nie wejdzie mi "na płytę" - a czytałem o takowych, co z moją płytą się
nie lubią).
W tej chwili wiatrak na procesor to zdecydowanie najgłośniejsza część mojego
blaszaka (chieftec bx jest b. cichy, wiatraczek na "chipie" też, a vga
właśnie zamówiłem leadteka 5900xt, który ma w specyfikacji ~25db).
Komputer musi pracować w nocy i chciałbym budzić się bez bólu głowy.

pozdrawiam,
Sylwek