Nagrywarka

Autor: Ktośtam (po.co_at_komu.tu)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 18:56:39 MET

Witam! Taką mam sprawę małą: Mam nagrywarkę LITE-ON LTR 52327s
i Nero 5.5.10.15. Po zakończeniu formatowania płytki wysuwa się tacka.
Wcześniej miałem jakąś inną nagrywarkę (około 24x16x32 - starsza) i tego samego
Nero. Nero nie ma opcji "Nie wysuwaj płytki po zakończeniu formatowania".
Ewidentnie jest to sprawa sprzętu, skoro na jednej nagrywarce się wysuwa tacka,
a na drugiej nie. Jak wyłączyć w tej wersji Nero wysuwanie tacki ?
Pomóżcie, z góry dzięki.