Re: 3dmark i zawieszanie kompa :-(((

Autor: marian (marian22_at_op.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 18:46:52 MET

> wybacz, ale nasuwa się tutaj najczęsciej zadawane pytanie na grupie: "a
> jaki masz zasilacz?" :)

Zasilacz Tracera ..350 Wat

> A tak inaczej, to czy próbowałeś zmieniać sterowniki? Zmieniać rozkład
> kart PCI? odinstaluj DX9, ostatecznie bym przeinstalował Windowsa.
>Jasne zmienialem sterowniki na najnowsze i... chyba bylo jeszce gorzej...

> Widzę, że chyba sam nic nie robiłeś i czekasz na dobrą wróżkę, która Ci
> powie co jest nie tak.

Nie bardzo sie z tym zgodze... ze czekam na wrożke... Moze ktoś mila podobny
przypadek.. moze niepotzrebnie zainstalowalem dx9 ... albo... wiesz komp
jest nowiutki... i ... nie chce z byle g...latac po serwisach... ale moze
tak tzreba.. na ktorejs z list ..natknąlem sie ...ze podobny efekt byl przy
walnietej karcie grafiki... ale ... podobno to rzadko spotykana
przypadlość...
Sprawdzone pamieci .. rożnymi progsami... wszystko ..OK...
nie wiem... co mzoe byc... ale już trsozke pokombinowalem...
Chyba ze ..... now lasnie co....