Wirus??

Autor: Agniulka (agniulka_at_o2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 15:28:35 MET

Mam Windowsa XP (zeby nie bylo watpliwosci, normalnie kupiona legalna wersja
Home z numerem itd). Po zainstalowaniu zarejestrowalam go, wszystko chodzilo
i chodzi do tej pory, tylko zdziwilam sie cokolwiek kiedy dzisiaj
zagladnelam do Panelu sterowania / System, a tam "Zarejestrowano dla:
Nowak" - bynajmniej nie mam tak na nazwisko i na pewno nie podalam go w
rejestracji ;) CO to jest????
Podobno gdzies bylo napisane, ze to jakis wirus robi, ale ani NAV ani MKS
zadnego robala u mnie nie znalazly...