Re: SDRAM + pytanie

Autor: Spino (spino_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 15:06:33 MET

Użytkownik "Lamphead" <lamphead_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> Wlasnie szykuje sie do zakupu kosci 128 MB SDRAM PC133 do mojego kochanego
> starusienkiego celeronka 500.
>
> Kosc kupuje od "znajomego znajomego" i nie chcialbym kupic jakiegos bubla.
> Powiedzcie prosze jak sie ustrzec przed tym.

zawsze jest cien "szansy" ze twoja plyta bedzie widziala tylko (albo az)
"polowe" pamieci - takze nie denerwuj sie na kolege - dzieje sie tak
przewaznie na starych plytach. przy pamieci od 128mb tak sie dzieje. a swoja
droga to zaplac wtedy jak wszystko bedzie poprawnie dzialac (gry, aplikacje)

pozdrawiam
spino