Re: problem z instalacją

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_lub.czasopisma.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 14:28:47 MET

dnia pon 23. lutego 2004 13:50 , osobnik podajacy sie za m byl laskaw
napisac:

> Nie mogę zainstalować żadnego windowsa oprócz xp.
> po formacie dysku włanczam win98 i wpisuje komende setup i pojawia mi
> się czarny ekran.

pewnie masz na dysku system plikow ntfs, dla "dosowatych" okienek musi
byc fat
jak formatujesz dysk? bo najlepiej to odpalic bedzie kompa z dyskietki
startowej w98se i wtedy sformatowac.
aaa zapomnial bym - musisz jeszcze zmienic partycje na fat, w
ostatecznosci nawet fdiskiem

--
pozdrawiam
w moim adresie lub.czasopisma = gazeta