Re: Gigabyte a wiatrak

Autor: Tomek (Polska_bez_honoru_at_zly.com.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 13:57:10 MET

Użytkownik "Long" <long_at_irc.pl.NOSPAM> napisał

> Ja mam GA-7VA - miesiąc temu sciągnąłem wiatrak i płyta chodzi bez żadnych
problemów na samym radiatorze. Kompa mam włączonego 7-8 h/dzień.

Dzieki za odpowiedzi
Ja go zdjalem wczoraj w poludnie i poki co chodzi. Wcale sie nie nagrzewa i
mysle ze bedzie ok. Nawet mi sie wydaje ze radiatorek go chlodzi od dolu bo
wyczuwam tam jakies ruchy powietrza :).
ps. Aha napisalem ze cos takiego mi sie stalo od pewnego czasu, no ale tak
naprawde meczylem sie od sierpnia wiec bardzo dlugoooo i juz nie moglem
wytrzymac :D
Pozdrawiam