Re: DYSK SEAGATE 120GB BARRACUDA 7200.7 8MB i hałas

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 13:02:34 MET

Użytkownik "Keruj" <keruj25_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> go
> wtakim
>
> Obudowa nie leżąc obok nic nie daje ... a zasilacz kupiłem teraz nowy
> Chifteka 360W

Sory, ale ja mam taki dysk tylko że SATA w obudowie Chieftec. Dysk jest
dokładnie na wysokości moich uszu w odległości jakieś 30-40cm i nie mogę
powiedzieć żeby miał on być super cichy. Jest o niebo lepszy od barracudy 2
(którą miałem wcześniej), ale do cichości to mu brakuje. Jest cichszy niż
Maxtor 40GB u kolegi. Jak chcesz mieć cichy dysk to kup seagate 5400. Tego
już na pewno nie usłyszysz.

--
i NET, www.inet.one.pl    -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".