Re: spalony procek

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 12:07:54 MET

> jakie są najczestsze objawy spalonego procesora
> chodzi mi o to czy musi sie grzac ewentualnie smierdzieć
> spalenizną i miec przebarwienia czy niekoniecznie tak musi
być
> Dzięki

akurat ma taki procek.. jakis "niesprawdzony" duron kupiony
na allegro za grosze z nadziejami na..... Wyglad zewnetrzny
idealny, brak jakichkolwiek oznak spalenia. Po wsadzeniu do
plyty odpala tylko wentylatory i probuje startowac CD-rom co
objawia sie zapalaniem lampki.. Monitor ciemny. Jezeli
chodzi ci o sprawdzenie przed zakupem procka to wizualnie
moze byc on idealny a faktycznie do d....

Robert