DYSK SEAGATE 120GB BARRACUDA 7200.7 8MB i hałas

Autor: Keruj (keruj25_at_tlen.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 12:11:23 MET

Witam.

Mam taki problem zakupiłem nowy dysk DYSK SEAGATE 120GB BARRACUDA 7200.7 8MB
i mam z nim problem .... dysk u mnie starsznie głośno chodzi.

Byłem z nim u kumpla i u niego dysku poprostu nie slychac ... czyli tak jak
powinno.

Zmienialem Taśmy kontroler do którego podłączałem dysk i dalej to samo,
poprzedni mialem Maxtorek 80GB ktory chodził ciszej niż teraz ten ... a
waidomo że maxtorki do najcichszych nie należą.

Ktoś miał ten problemi rozwiązał go ??

Keruj