Re: Thinkpad T20, problem z kartą sieciową

Autor: Janusz (erfan_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 11:18:47 MET

> Sprawdz ustawienia szybkosci i duplex'u dla karty w systemie w2k.

Nasunęła mi się pewna myśl. Karta w pececie jest 10 MB, hub też ma 10 MB,
natomiast nie wiem jaką szybkość ma karta w notebooku, być może 10/100 MB,
ale wtedy powinna sobie poradzić z 10 MB hubem ?

Czy są karty wyłącznie 100 MB i czy jest szansa, że w Thinkpadzie T20 jest
właśnie taka karta?

Pozdrawiam
Janusz