Re: procesor - czym sie róznią

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac_at_tnij.go2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 10:38:40 MET

> Czym róznią sie procesory PENTIUM i ATHLON, czy któryś z nich jest lepszy,
> czy wybór któregoś z nich to istotny element przy wyborze komputera?

Powszechnie panuje opinia, że pomimo odmienności rozwiązań
technologicznych, oba rodzaje są porównywalne wzgledem osiągów. Opinia
zgodnie również twierdzi ze Athlony sa tańsze. Również się powiada że do
komputera domowego nie ma to jak Athlon a do zastosowań profesjonalnych
raczej Pentium, ale czy to ma jakieś uzasadnienie, wątpię. Ewentualnego
uzasadnienia mogły by dostarczyć porównawcze analizy niezawodności obu
rodzajów, ale się nie spotkałem z takimi.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440***