Re: odzyskanie danych z p³yty CD-RW ?

Autor: Iluminat (iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 10:03:18 MET

W wiadomo¶ci: c1brqf.3h8.2_at_Hobby.od.18.lat, Sander napisa³(a):

> Potrafisz czytaæ ZE zrozumieniem ... ?

Mo¿liwe, ¿e nie potrafiê, nie mi oceniaæ siebie. Wiele zale¿y od tego jak
kto¶ napisa³ posta. Jak± da³ odpowied¼. Tak tylko dla rozlu¼nienia atmosfery
sobie napisa³em, bo delikatnie sugerowa³e¶, ¿e takich programów nie ma.
Chyba, ¿e nie czytam ze zrozumieniem, dlatego dok³adnie wyja¶nij co to Twoje
"nie s±dzê" oznacza³o.
Odpowied¼ na pytanie Maji jest prosta - tak (wypada podaæ nazwy programów),
albo nie. Ty piszesz jakie¶ "nie s±dzê" co zapewne mia³o oznaczaæ, ¿e
istniej±, prawda?

--
Pozdrawiam,
*Iluminat*