Re: wyciekajacy tusz - dla was na pewno proste

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 09:59:10 MET

On Sun, 22 Feb 2004, azbest wrote:

> sigma lepsza od polluxa (nieb) ? A czy przypadkiem nie jest ciensza ?
> hmm, ja daja za niebieski 15 zl/ryza. 2 zlote...?

Na moj dotyk, to zdecydowanie bardziej gladka. Moze tak samo cienka, ale
na pewno nie ciensza.

Przy zakupach 1 ryzy na jakis czas, to wylozylbym kase na Neusiedlera -
naprawde warto. I to nie na EuroJet, ale na tanszy EuroUniversal. Ale ja
nie kupuje ryzy. Ani 5. Przy 50 te 2 zl zaczyna miec znaczenie.

--
Pozdrawianko!
A.S.