Re: [OT] Re: HP 5L - problem z podlaczeniem do komputera (LPT umiera)

Autor: Jo Joro (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 07:45:34 MET

Coś dziwnego nastąpiło Pn, 23 lut 2004 o 00:32 GMT
skoro Łukasz Ledóchowski napisal(a):

> W dzisiejszych czasach bezuzyteczne porty:) Nie widze powodu dla
> którego trzeba jeszcze je montować w komputerze. Niedługo umrą śmiercia
> naturalną. USB sprawcą śmierci:)

Nie dla każdego są to porty takie bezużyteczne. Ja w tej chwili mam
drukarkę na LPT, SDI na COM1, UPS na COM2, czujkę podczerwieni do pilota
PC na COM3, a są jeszcze osoby które mają wyświetlacze LCD na LPT2.
O ile mogę się z tobą zgodzić, że np drukarki na LPT to już przeszłość
to np większość UPSów (tanich dla zwykłego usera) jest podłączane do
COMa. Również pilota do PC raczej nie kupisz na USB (mówię tu o tak
doskonałym oprogramowaniu do obsługi pilota jak Girder - makra itp.).
Nie spotkałem się także z działającymi wyświetlaczami LCD podłączanymi
do USB. Wiem, że istnieją przejściówki USB-->COM ale są horendalnie
drogie (85zł na 1 port, a za taką samą kasę można kupić kontroler 2xCOM
1xLPT) i takie przejściówki nie działają ze sprzętem bezpośrednio
odwołującym się do COMa (jak pilotPC).

Pokaż mi też kolego gdzie dostanę modem do SDI na USB :))

Pozdrawiam
        Arek