Re: ati9100 i cpu

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 02:54:13 MET

azbest claimed:
> Czy moglby mi ktos powiedziec przy jakim procesorze (ile MHz) wykorzystam w
> pelni mozliwosci tej karty ?

W jakim zastosowaniu ? Tzn. w których grach konkretnie ? I co rozumiesz
przez 'w pełni' ?

> Rozumiem, ze jest jakis punkt krytyczny,
> powyzej ktorego nie ma sensu, czy mozliwosci, zeby karta pracowala jeszcze
> szybciej z jakims tam prockiem ?

Karta zawsze pracuje tak samo. Procesor podaje jej swoje obliczenia, ona
robi swoje. Jak CPU podaje wolniej niż karta może przerobić to cpu jest
zbyt wolny. Niestety każda gra ma inny próg. Gdybyś chciał w 3D Mark
2001 to łatwo, bo nie ma górnej granicy dla procesora ;) W takim Need
for Speed HP2 nie ma za to sensu to pytanie, bo gra beznadziejnie się
skaluje jeśli chodzi o CPU.

Ale zostawmy szczegóły: powyżej Athlona 2500+/P4 2.2 imho nie ma sensu,
bo karta będzie ograniczać. Z kolei dowolny celeron z tych 'nowych'
będzie zbyt wolny. Duron 1.8 imho ładne by pasował (ja mam tą kartę z
athlonem 2000+ i bardziej odczuwam brak RAM niż mocy procesora).

Pamiętaj żeby wyłączyć FSAA na tej karcie.

--
    :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Universe is not only weirder than we imagine