Re: Wirus w biosie

Autor: Daniel (dani19_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 01:34:40 MET

Użytkownik "xmarcel" <xmarcelx_at_blebleble.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Daniel" <dani19_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wirusa
> ktos
> nie
>
> wylacz w biosie wirus protect (lu jakos tak), powinno pomoc
>
> pozdro

To było tak, że padła mi winzgroza ( potrzebna mi jest do "ofisa" bo
niestety nie wszyscy mają open office :( ( z kompatybilnością pomiędzmy tymi
dwoma różnie bywa )) po przeinstalowaniu chcialem się dostać do linuxa, więc
wkładam dyskietkę startową linuxa odpalam a tu błąd ku memu zdziwieniu błąd
typu " uszkodzony sprzęt ". Od tego czasu wywala się ten błąd i nie mogę
nawet odpalić instalki z płyty, bo jest to samo. :-( Nie pomogło wyłączenie
ochrony na płycie ( błąd jest typu boot sector virus - widzi go z poziomu
płyty co jest conajmniej dziwne) Jak wsześniej wspominałem, żaden program
nic nie wykrył. Wiec niestety wyczyściłem partycje z linxem sądząc i
zainstalowałem od nowa winsyfa, ale dalej jest to zamo. :( Jakieś
sugestie, będe wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam. Daniello.