belinea 107015 (panasonic SM 70) schemat

Autor: UMLG (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 16:58:49 MET

nadal poszukuje schematu monitorow jak w topic-u
znalazlem juz wartosc tego spalonego C556 (470 pF
2kV) ale jego wymiana nie pomogla - w monitorze
brzeczy przekaznik na wejsciu zasilania 220V (JW2aSN)
no i monitor nie dziala (nie uruchamia sie)
moze ktos ma takie schamety ? zassalem panasonica
z elektrody, ale w jakims dziwnym formacie *.djv
ktory przy probie uruchomienia (zassalem plugin)
wiesza mi komputer - a moze ktos ma te RAR-y
po 3MB (tez sa na elektrodzie) i moze mi podeslac
jakies strawne jpg lub gif ???

ZOMO