Re: Kieszenie na dyski

Autor: Hubcio (hvp2.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 00:03:52 MET

Ja dosc na biezaco chyba jestem z kiesznieami typu "Adax":
w kompie skladanym na zamowienie umiescili mi kieszen z wiatrakiem z przodu,
okazalo sie, ze wiatrak dosc halasuje. W jakims tam sklepiku kupilem
kieszen z tak umieszczonym wiatrakiem , ze w ogole nie chlodzi HDD
(ale to mi nie przeszkadza), dalem nowa szuflade do tej obudowy
kupionej wraz z kompem. Wszystko pasuje, hula etc.,
a ja mam ciszej bo w rezultacie w kieszeni W OGOLE nie ma wiatraka.
Tasmy ATA 133 (80-zylowe), HDD 5400 rpm. Moral? Obie kieszenie "typu ADAX"
do siebie pasuja!