Re: Abit ST6 i PIII 1,2GHz Tualatin

Autor: Gregork (gregork_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 23:44:06 MET

> Pamiętaj tylko że w żadnym wypadku nie powinieneś dać więcej niż 1.75V !
> To absolutne bezpieczne max !

Dzięki Sander.
Tak się składa, że na tej płycie (Abit ST6) maksymalne napięcie jakie można
ustawić to 1,675V. I od takiego właśnie zacząłem... :-P

Na czym może polegać to uszkodzenie? Nie miałem za dużo czasu ale ani
FreshDiagnose ani AIDA32 nic nie pokazywały, żeby było oś nie tak. To samo w
przypadku Intel Processor Frequency ID Utility.

Pozdro
Gregork