Czy da sie uszkodzic PC Card (PCMCIA)?

Autor: Michal Sznajder (m.sznajder_at_DELETE-THISklienci.pkobp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 23:13:25 MET

Witam

Zapewne sie da ale opisze swoja sytuacje.

Nabylem na Allegro karte PCMCIA do ethernetu firmy 3Com. Pierwsze wsadzenie
karty to laptopa wypadlo pomyslnie. Win98 wykryl ze to jest 3Com i poprosil
o sterowniki. Google jak zwykle okazaly sie pomocne. W momemcie jak pliki
sterownikow byly przegrywane to padla mi bateria w laptopie.

No i od tej pory system nie widzi moje karty 8( A dokladniej mowiac
rozpoznaje ze karta zajmuje slot PCMCIA ale juz nie pisze co to za karta.

Zrobilem totalna reistalacje (format dysku, itp) i dalej nic. Wymuszenie
isntalacji sterownikow przez Dodaj/Usun sprzet nie pomaga (i w sumie sie
nei dziwie)

Ma ktos pomysl jak ta karte uruchomic? Czy moze po porstu ja jakos spalilem
(da sie to zrobic - przeciez PC Card'y sa hot swapable ...)

Szczegoly techniczne
Compaq LTE 54000
Windows 98 SE Polski
3Com 3CCFE574BT