Re: overclocking Tulatina 1.3GHZ -> 1.7GHZ

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 22:54:32 MET

Użytkownik "Marcin W" <
> A jakie masz osiągi w porównaniu z "oryginalnym 1.33GHZ? Pewnie podsystem
> pamięci miło przyspieszył! A jak z temperaturą pracy? Wzrosła mocno ??
> pozdrawiam,
___________________
 synchroniczne 133MHz (FSB procka i taktowanie pamieci ) faktycznie tej
drugiej sporo daje
niestety mimo sporego cache procka ( np w porownainu z celkiem 1,7) ,133MHz
FSB nie da sie osiagnac "zamierzonych " celow
a takim celem byla "bezklatkowa" gra w NFS Underground z full detalami
oczywiscie wine tez za to ponosi grafika ( Radek 8500 HErculesa) -ale nawet
w 640x480 z max detalami nie dalo sie pograc bezproblemowo na "high'
ta sama karta + Athlon 2000XP + DDRAM+KT333 i w NFS "bezkolizyjnie" sie
gra

co do temperatury to przy 100MHZ mam 35stopni a przy 133MHz -44 stopnie C.
wentyl wolnoobrotowy i Titan TT-DC(czy jak mu tam ) - "piramidka"
No i Abit ST6 (512 MB RAM)
ech . .az szkoda sie pozbyc tak kultowego zestawu ;)
ale niestety przyszlosc wymaga zmian
ach - no i podniesienie FSB na 133MHz w moim procku nie wiaze sie z
przymusowym podwyzszeniem napiecia
Ale podnoszac je o 0,2 V(tak jak w Twoim przypadku ) to juz moze byc
niebezpiecne (choc nie przecze ze da sie wiecej)
zobacz post od goscia Gregork pt " Abit ST6 i PIII "

Blesso