overclocking Tulatina 1.3GHZ -> 1.7GHZ

Autor: Marcin W (FUCKSPAMmarcin_at_kontoNOSPAM.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 22:24:58 MET

Witam,
Mam płytę Epox 3PTA na chipsecie i815EP z prockiem Celeron Tualatin 1.3GHZ
pracującym na fsb 100MHZ. Zastanawiam się jak go dobrze przetaktować,
podnoszenie magistrali o ileś tam MHZ odpada bo dzielnik dla PCI między
100MHZ->132MHZ mam 1/3 i nie chciałbym usmażyć kart PCI. DLatego pomyślałem
od razu o 133MHZ -> dzielnik 1/4 i wszystko powinno hulać przy znamionowych
parametrów (poza prockiem pczywiście...). Czy odało się komuś z Was odpalić
tego proca na 1.7GHZ? Ja próbowałem, ale czarny ekran, podniosłem napięcie z
1.5V do 1.7 i dalej nic, niestety płyta nie pozwala podnieść więcej.
Ciekaw jestem jak to u Was wyglądało.
zdrowia życzę,