Wybor monitora 17'' CRT.

Autor: ***aL*** (bigalex_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 21:41:55 MET

Witam wszystkich.
W najblizszych dniach czeka mnie zakup nowego monitora.
Przesledzilem w archiwum odpowiedzi zawierajace sugestie i
osobiste doswiadczenia z roznymi modelami i po wstepnej
selekcji zostaly mi 3 modele:
Miro A17NF96
Czy sa tutaj osoby, ktore pracowaly dluzej na tym monitorze?
Interesuje mnie to, czy ten papierowe osiagi maja pokrycie w rzeczywistosci.
Nec FE770
Nec FE791
(czy w tym pierwszym jest kineskop Mitsubishi?)
Szukam tez taniej karty z dobra jakoscia obazu w 2D w cenie do 200-300
zlotych.
Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.
pozdrawiam
al