Re: Abit ST6 i PIII 1,2GHz Tualatin

Autor: Gregork (gregork_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 21:30:59 MET

> BTW pisz POD postem, a nie nad !!!

Tak BTW to w firmie (całkiem dużej, tak paredziesiąt zakładów na całym
świecie, w Polsce kilka z paroma tysiącami pracowników) używamy takiej
"śmiesznej" aplikacji Novell'owej. Group Wise się to nazywa - taki jakby
Lotus, jeśli ktoś pamięta... ;-)

I ja się po prostu przyzwyczaiłem, bo jakoś wszyscy z którymi się kontaktuję
(Anglicy, Francuzi, Amerykanie, Chińczycy, Meksykanie, Włosi i inni oraz
nasi klienci i dostawcy z całego świata) piszą nad postem a nie poniżej...
;-)

Pozdro
Gregork