Re: Abit ST6 i PIII 1,2GHz Tualatin

Autor: Gregork (gregork_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 21:23:44 MET

> Wiem, że PIII 1,2GHz Tualatin działa z płytą Abit ST6.
>
> Niestety po zamontowaniu procesora "odpalają się" napędy ale nie ma
grafiki.
> Bios najnowszy jaki jest.
>
> Jakie sugestie dlaczego nie działa, co sprawdzić?
>
> Pozdro
> Gregork

Pomogło podniesienie napięcia na płycie do 1,650 V. Normalnie ten procesor
(Tualatin) powiniem pójść na 1,475 V.
Potwierdza to wniosek Blesso z pl.comp.pecet, że poprzedni właściel
"mieszał" z OC.

Spróbuję zejść może do 1,60 V - na razie przy tym napięciu komp rusza tylko
nie ładuje XP.

Pytanie też jak długo pochodzi - sam nie zamierzam go "kręcić".

Pozdro
Gregork