Re: HP LaserJet 6L.

Autor: Martti (mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 17:53:14 MET

Użytkownik "mesio" <mesio50_at_ZBEDNEinteria.pl> napisał w wiadomości
> Witam...
> Wiecie może jak wykonać wydruki spod DOS-a, bo mam
> jeszcze jeden program, który jestem zmuszony używać.
> Pozdrawiam...prosząc o pomoc...:)))

Witam,
bez problemu,
wszystko zalezy od programu dosowego, spod ktorego drukujesz
w jego opcjach ustawiasz stosowna emulacje, okreslasz port
i po robocie...
nie wiem jaki to program, i jakie ma sterowniki drukarek do wyboru
musisz poszukac, i zapodac na grupe, to bedzie mozna wiecej cos
powiedziec

pozdro
Martti