Re: SATA czy ATA oto jest pytanie! (moje pytanie)

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 17:32:43 MET

hapi wrote:
> hahaha
>
> Zabawny jestes. A mozesz mi powiedziec na czym opierasz swoje opinie??
> Zupelnie nie masz racji w kwestii Samsunga. Jezdzisz na opiniach sprzed
> paru lat jak widze. Fakt, kiedys te dyski byly awaryjne ale, co zabawne,
> z tego co pamietam to i o maxtorze nie bylo zadnych pochlebstw a wrecz
> przeciwnie :-) Natomiast obecnie Samsung produkuje porzadne dyski w
> niczym nie ustepujace konkurencji. A zeby wysuwac takie opinie jakie
> przedstawiasz to moze najpierw sie przekonaj sam testujac nowy dysk czy
> to co mowisz jest faktem czy prawda historyczna :-P
> [...]

hapi, czy jestes posiadaczem dysku made by Samsung?
Zapraszam do podzielenia się własnymi sugestiami o tym dysku w wątku pt.:
"Jaki dysk SATA, prosze o opinie." Tam też jest mowa o dyskach tej marki i
podobnież, jak tu, raczej w niekorzystnym swietle. Znajdziesz tam także
mojego posta - na razie bez odpowidzi.

Pozdr.,
Kolu