Re: Zworki zamiast drutmoda? [pci/agp]

Autor: deto (detoWYTNIJ_at_TOop.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 11:40:32 MET

Hey,

Łukasz Ledóchowski wrote:
> Techseekers nie robi w balona. To Gigabyte robi w balona... Afaik
> żadna inna firma nie robiła płyt z takim czymś. Czyli przy zmianie fsb
> normalnie przeskakuje...

Ja czytajac gdzies recenzje Abita na KT600 rowniez zetknelem sie z tym niby
problemem. Recenzent wyraznie podkreslil ze u Abita przy przejsciu na FSB
200 jest wszystko w porzadku z dzielnikami PCI/AGP. Jednakze nie podal plyt
ktore maja z tym problem. Czy to na pewno tylko Gigabyte ? :) Moze ktos zna
jeszcze inne przypadki ?

--
Pozdrawiam, Paweł
B2500+@3200+ 1.65V FalconRockII, FIC R9500Pro_at_350/310 ZM80C-HP