Re: odswieżanie w moim LG

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 11:33:26 MET

Piotr Turkowski claimed:
> Boże, mój stary OptiView sprzed 5 lat (najtańszy wtedy monitor) tyle
> wyciąga, a na 800x600 mam 100. Czy to się do przodu nie posuwa, czy jak
> ze wszystkim, robią teraz chłam?

Tak, duża część monitorów 17" to po prostu ciutkę większe 15" :)
Nadrabiają rozmiarem plastiku dookoła szkła. A po drugie, windows XP nie
pozwala na więcej niż 85Hz. Po trzecie z kolei, można ostro wyżyłować
swój monitor, jeśli ma się linuksa:
http://koala.ilog.fr/cgi-bin/nph-colas-modelines

Ja na samsungu 757DFX mam 1152x864 @105Hz dzięki temu skryptowi. Na
starej 15" miałem 1280x1024 @70Hz ! :) Tzn. zbadałem co się da ustawić i
kazałem RefreshLock wygenerować coś takiego.

--
    :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Universe is not only weirder than we imagine