Problemy z dwiękiem na 'line out'.

Autor: Dooh (dooh_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 11:17:55 MET

Witam wszyskich.

Mam następujący problem. Mój już dość stary komputer jest wyposażony w
kartę dźwiękową zintegrowaną z płytą główną. Karta ma 3 gniazda
(głośniki,line in/out, i mikrofon). Problem przy odtwarzaniu można
zapisać tak:

Winamp odtwarza tylko *.mp3 dając sygnał na oba wyjścia bo przy
plikach *.wma i *.wav daje tylko na "speakers".Każdy inny odtwarzacz
(np. Windows Media Player) odtwarza wszysko dając sygnał na oba
wyjścia)

Nie pomogła reinstalacja Winampa, zainstalowanie 5.0 i zmiana ustawień
pluginów winampa. Czy ktoś mi może pomóc ?

Konfiguracja: Cel633, 192 Ram, Win XP, Płyta P6Bat-Me

Pozdrawiam.

--
[ d.o.o.h  - Device Optimized for Observation and Harm ]
[ email: dooh(at)wp(dot)pl IcqUin:108674489  GG:198354 ]