Re: Jaki LCD 17 wybrać. POMÓŻCIE

Autor: PARKER (adamparker_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 10:06:09 MET

Użytkownik Michał napisał:
> Moge poświęcić 2000 zł. Co polecacie? Ja mam na oku Belinea 101715 albo
> IIYAMA E430S? Potrzebna pomoc - chce zakupić w tym tygodniu

Ja 3 miesiące temu stałem przed takim samymy problemem. W końcu
zdecydowałem się kupic EIZOL557 za 3000 zł ale na raty. W MM były akurat
raty 0 % . Zależało mi DVI. Do moich zastosowań ( internet, jakieś moje
zdjęcia cyfrowe, filmiki DiVX , czasami jakaś gierka) jest on dla mnie
idealny. Pozatym w komplecie jest dobrej jakości kabel DVI o którym inni
producenci jakby zapomnieli i trzeba wybulić extra 150-200 zł za głupi
kabel. Za gotówke taki monitor - EIZO - kupisz taniej. Ja musiałem kupić
na raty więc musiałem kupić w sklepie. IMHO za 2000 zł nie kupisz nic
sensownego - 17" LCD. Lepiej dozbieraj albo kup 19 " CRT z najwyższej
półki. Ale lepiej dozbieraj.
PZDR
Adam