Re: Transfromator 110W na 230W

Autor: Mundi (slurp_at_polboxWYTNIJT0.com)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 09:09:47 MET

Użytkownik "Mike" <mikel3_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic laptopa w USA TOSHIBA P15-S479. Zasilacz bede mial do
gniazdka
> amerykanskiego czyli weższego i o mniejszym napieciu. Jaki transformatorek
do
> tego kupic tak zeby to bezpiecznie pracowalo na pradzie w polsce.Pytam bo
> tego co wiem duzo sie ich przepala.Thx za odp..

Z tego co widzę na dwóch zasilaczach do laptopów (HIGHSCREEN i HP)
AC input 100-240V 50-60Hz to wątpię żebyś musiał kupować transformator.
Przypuszczam że wystarczy kupić nowy kabel do zasilacza lub nawet samą
wtyczkę, najlepiej taką co pasuje też do gniazd schuko. Dane techniczne
TOSHIBY
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000DAKAA/ref=pc_de_a_smtd/002-1535897-3889654?v=glance&s=pc&vi=tech-data