Re: Laptop z USA a zasilanie w Europie

Autor: dzieciol (kukuryku_at_abc.com)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 08:53:27 MET

Mike wrote:

> europie
> zasilaczy.Moze

> To teraz mam pytanie gdzie kupic takie transformatorki i jakie?.Tak żeby sie
> nie przepaliły(bo coś slyszałem że są zawodne).Niechcialbym kupic laptopa za
> 1500$ i spalic go przez glupi transformatorek.Thx za odpowiedzi..

A jakiej mocy jest oryginalny zasilacz? Tej samej mocy lub
ziarnko wyzej. A jezeli maja sie spalic to w kolejnosci transformator,
zasilacz, a laptop na koncu.

PS. Nowe zasilacze do sprzetu elektronicznego dostosowane sa
do roznych napiec, bez przestawiania, dopasowuja sie same.

Moze w twoim przypadku nie trzeba tworzyc bytow ponad koniecznosc.
A wszystko co potrzeba to adaptor na wtyczke za 99 centow.