Re: Drukarka CANON BJC-6200

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 00:36:50 MET

Bohaterem dzisiejszego odcinka serialu "Usenet" jest Krzysztof :

> Mam takowa drukarke, jest problem z glowica koloru czarnego, mam
> kilka pytan: 1. Jak samemu naprawic glowce czarna

Zanurzać w gorącej wodzie itp itd. może sie uda:)

> 2. Gdzie znajde sklep by kupic takowa glowice i czy to sie oplaca

Koszt minimum 150 zł

> 3. Od jakich innych drukarnek Canona pasuje do niej glowica, moze bym
> cos kupil na Allegro lub na Gieldzie komputerowej.

na allegro i giełdzie pewnie nie znajdziesz

> Jaka drukarke polecanie atramentowa by byly minimalne koszty
> eksploatacyjne. Najlepiej by kazdy kolor byl oddzielnie

Epson C84. 4 pojemniki z tuszem(3 kolory + czarny). Możliwośc używania
pojemników o podwyższonej wydajności dzieki czemu koszty sa stosunkowo
niskie - koszt drukarki 555 zł.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)