Re: Arctic Copper Silent TC - obroty w BIOSie ?

Autor: PaWeL (pwlp_at_gazeta.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 23:37:34 MET

Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać,
niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić!
Użytkownik "Henry(k)" <henrico8_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Robert_" <robert_as[nospam]@wp.pl> napisał w wiadomości

> Mi rejestruje dopiero od 1000 RPM poniżej to 0 ;]

Witam
Dzisiaj tez zalozylem ten cooler na plycie MSI 845 E Max. Bios pokazyje mi
ok 700-800 obr. Program PC alert 0, dopiero jak procek dostanie w d..... to
program pokazuje mi ok. 1400 obr. pozniej znow 0. Z tego wniosek, e programy
pokazuja od ok 1000, bios od ok 700.
A tak swoja droga wogole go nie slychac. Super.

pozdrawiam Pawel