Re: który chieftec cichszy ?

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 23:42:06 MET

> Hehehe ja dzwonielm do Znaku i tez sie pytalem o zasilacze Cheifteca.
> samo mi powiedzieli. Faktycznie ciekawe ile dostaja prowizji :P.

Ile dostają to nieważne. Ważnym jest, ze to gadka odgórna. Dystrybutor ją
"zalecił" swojej sieci sprzedaży i podniósł prowizje najpewniej. Chieftec
jest zbyt dobry i zbyt wiele osób zaczyna myślęc przy kupnie nowego
zasilacza. Konkurencję to bije po kieszeni, więc wymyślają takie różne
bajeczki. Chlew się urywa :-P
Poza cheiftekiem moza ze dwie inne firmy mozna do niego porównać
jakością. I Tracer z pewnością do nich nie nalezy :)

Grzegorz