Re: ECS K7VZA - nietypowy problem z wiatraczkiem

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 23:23:38 MET

[...] przy
> pomownym podlaczaniu pomylilem 12V z masa. Teraz plyta wydaje z siebie
> jedynie 4 dlugie piski i po chwili sie wylacza.

Nie chcę Cię martwić, ale z tego co pamiętam, to wg standardów dzwięków,
4 długie to uszkodzona płyta najogólniej mówiąc, a jeśli chodzi o to co
się stało u ciebie to ja stawiam na uszkodzenie końcówki mocy na płycie
(elektronicy powinni powiedzieć Ci więcej) jeśli to kwestia kondensatorka
to da się wymienić, ale jeśli coś na stełe na płycie to odpowiedź
znasz...
Możesz jeszcze spróbować wymienić testowo sam zasilacz bo być moze w
zasilaczu coś poszło z którymś napięciem.

Grzegorz