Re: Arctic Copper Silent TC - obroty w BIOSie ?

Autor: Robert_ (robert_as[nospam)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 22:57:20 MET

> zarowno BIOS jak i programiki typu SpeedFan
>
> Dopisek - po wlaczeniu komp. wiatrak rusza stopniowo
(poczawszy od 100-200
> RPM) ...podobno TC powinny ruszac skokowo - czy to
oznacza, ze kontrole nad
> moim wiatraczkiem probuje sprawowac BIOS ?

mam wiatrak Arctic w kompie wlasnie z TC i tez pamietam ze
na poczxatku byly jakies problemy z odczytem obrotow... ale
jakos teraz wszystko gra. Dotyczylo to kilku egzemplarzy
ktore posiadalem... jak je po kolei testowalem to kazdy
napoczatku nie pokazywal obrotow.. a potem bylo OK. Tak
jakby bios nie rejestrowal niskich obrotow tylko od pewnej
predkosci

Robert