Re: CDROM-->Karta dzwiękowa

Autor: oxygen4 (oxygen4_at_o2.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 22:44:52 MET

Użytkownik "Super-michal" <super-chlopak_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam komputer, w którym znajduje się zintegrowana karta dzwiękowa i CDROM.
> W jaki sposób odtwarzać muzykę z CD aby karta dzwiękowa wysyłała do
głośników,
> bo nie można podłączyć takiego specjalnego kableka (jak w tytule), czy
> istnieje odtwarzacz który przesyła przez płytę główną dzwięk tak aby karta
> grała?
> Pozdrawiam M. S.

Płyta główna z dźwiękiem o/b powinna mieć takie same gniazda, jak karta
dźwiękowa (cztery szpileczki w osłonie albo bez). Poszukaj dobrze na płycie
i w instrukcji.
W XP można włączyć cyfrowe odtwarzanie audio. Robi się to we właściwościach
urządzenia (cd). Wtedy wszystko leci taśmą ATA.
Nie zapomnij ustawić miksera.

--
oxygen4
celeron 2.4_at_3.0 + abit is7e + kingston 256ddr400