Niestabilność kompa z nową kartą sieciową

Autor: MarcinR (mr21_at_tlen.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 21:48:12 MET

Witam

    Mam następujący problem. Od czasu gdy założyłem sobie stałe łącze mój
system zachowuje się dziwnie. Często bez powodu restartuje komputer,
zawiesza się ("niebieskie ekrany")- ogólnie mówiąc nie działa stabilnie.
Chociaż to tylko WinME ;) to jednak kiedy miałem modem nie było takich
problemów, nawet jeśli dłuższy czas byłem połączony. W tej chwili posiadam
łącze radiowe (karta sieciowa połączona z anteną na dachu). Komputer
najczęściej się wiesza kiedy odpalę naraz kilka aplikacji korzystających z
sieci (przy uruchamianiu, przy wyłączaniu tych programów). Jeśli nic nie
włączam tylko np. chodzi DAP, albo KaZaa to może całą noc działać
bezbłędnie. Czasem zaś zdaża się (podczas pracy), że wiesza (restartuje) co
20 min.
   Co może być przyczyną takiej niestabliności, czy wina leży po stronie
sprzętu, czy raczej w systemie coś jest nie tak? Co można na to poradzić?
    Mój komp jest już dość stary(C466, 64MB RAM). Może nowe drivery załatwią
sprawę?

Pozdr.

MarcinR