Re: odswieżanie w moim LG

Autor: morpheus (mrusUSUN_TO_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 21:07:37 MET

Użytkownik "Paweł" <USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c18a9e$4t7$1_at_news.onet.pl...

> mam monitor f700b flatron
> Ale win 98 wywala mi ostrzezenia o mozliwej awarii i stąd pytanie jeżeli

nie przejmuj sie tymi ostrzezeniami, monitor jest cyfrowy i to elektronika
dba, zeby nie doszlo do jego uszkodzenia z powodu zbyt wysokiego
odswiezania, wiec nie musisz sie bac eksperymentow - jezeli cos nie zadziala
to monitor wyswietli ostrzezenie a windows po 15s powroci automatycznie do
poprzedniego trybu wyswietlania

> to ile moge mu ustawić przy rozdzielczości 1024x728 ???

tak jak pisal MAYDAY - w tym modelu max to 85Hz w tej rozdzielczosci

pozdrawiam
morpheus