Arctic Copper Silent TC - obroty w BIOSie ?

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 21:12:39 MET

Witajcie,

Wlasnie zainstalowalem sobie wentylator jak w temacie - na plycie Abit BX
133 (procesor Celeron 633 w ramach testu puszczony na 855). Jest to
sprzecik z termostatem i zarowno BIOS jak i programiki typu SpeedFan
twierdza, ze nie kreci sie on (0 RPM). Zalezy mi na takiej informacji
chocby dlatego, ze mam malo rozkladowa obudowe i zmuszony jest on dmuchac
prosto w zasilacz (a wiadomo jak taki uklad wplywa na chlodzenie...).
Czy powinienem deaktywowac cos w BIOSie, aby uzyskac odczyt ? A moze
wiatraki z TC juz tak maja ?

Pozdrawiam,
Wojtek