plomba na zasilaczu atx

Autor: discounter (discount_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 21:04:32 MET

Witam wszystkich

Domyślam się, że to pytanie może się wydać śmieszne , ale...
jak powinna wyglądać 'plomba' na zasilaczu? Czy chodzi o zwykłą nalepkę
naklejoną w taki sposób, że po otwarciu obudowy (zasilacza) przez
niepowołaną osobę,
nalepka zostaje przerwana (bo łączy sobą np. dwie sąsiadujące ścianki) ?
Tak mam na starym zasilaczu, dodatkowo napis 'warranty void if removed'.
Pytam bo nabyłem nowy zasilacz drogą internetową i za nic nie mogę znaleźć
tam 'plomb'. Poprawcie mnie lub nie wiem co, bo może się coś pozmianiało w
tej materii, ale czy możliwe jest, że dostałem zasilacz na gwarancji bez
plomb?

pozdrawiam

discount.er