Soltek SL-75FRN2-L dziwne problemy ?

Autor: Wojtek W (pawciowy_at_gmx.net)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 19:51:00 MET

Witam
Jest sobie taki zestaw:
Soltek SL-75FRN2-L bios 1.7
Procek Barton 2500
Pamięć 2 x 256mb Kingston
Karta graf.ATI R 9100 Supergrace
Dysk wd80g
Win XP SP1, sterowniki najnowsze Nforce, Ati, Sound
Obudowa Tracet 350W

Po 1

Nie działa Irda

Po 2

Komputer doœć dziwnie się zachowuje.Raz uruchamia się i np. w 3dmarku 2001
ma ok.9500
powtórnie uruchomiony ma np. 7800. Zauważyłem, że ma też problemy
dŸwiękiem.Nasilajš gdy komp wystartuje z "osłabionš" mocš.
Czasami się haczy, czasami trzeszczy.Dochodzi nawet do sytuacji gdy
odtwarzam mp3ke i pisze coœ na klawiaturze to zaczyna mi przerywać, zwalniać
dŸwięk.

Włożyłem SB 128 i poprawiło sie ale nie jest idealnie.

Generalnie komp się nie wiesza, chodzš gry itd.

Co to może być ?

Pozdrawiam W.W.